fredag 21 oktober 2011

Jaha....det finns väl inget ont som har något gott med sig eller vad säger man!
Hade migrän hela dagen i går så jag sov väl typ halva så nu har jag inte fått sovit något i natt =(.
Så då tog jag och fixa lite kort som en kollega till Thomas beställde. Det är en på deras jobb som skall sluta och börja någon annanstans. Så jag gjorde 2 st  dom får välja! 
 Det här kortet vart mer ett skojkort
Så här ser det ut på insidan!
Också baksidan.

Nää nu skall jag försöka ta och vila en stun så jag orkar med kvällen....
det blir pyssel med barnen och på lördag är det pyssel hela långa dagen!
Vi är 10 tjejor som skall pyssla så vi har hyrt lokal. Skall bli så himla skoj.
Hoppas bara att man får något gjort!
Den som lever få se =D
Lägger ut bilder här sedan från pysseldagarna!

Så hå och hej leverpastej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar